Koszyk

ZWROTY I WYMIANY

 

Zakupiony towar można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

Towar odsyłacie Państwo na własny koszt wraz z dołączonym potwierdzeniem dokonania zakupu (preferowany oryginał paragonu lub faktura, ale może to być także potwierdzenie przelewu z konta bankowego lub stosowne oświadczenie, email z potwierdzeniem dokonania zakupu lub oświadczenie o zgubieniu paragonu) na adres:
Sklep eTraper
ul. Pod Filarami 4
65-068 Zielona Góra

Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, a także powinien posiadać oryginalne opakowanie i metki.

Do odsyłanego towaru prosimy również dołączyć informację, czy dokonują Państwo zwrotu, czy może wymiany na inny model lub rozmiar. Po otrzymaniu paczki, nową przesyłkę nadamy do Państwa na własny koszt.

W przypadku zwrotu poprosimy o numer konta na które zwrócimy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

 

REKLAMACJE

Sprzedawane przez nas produkty objęte są co najmniej 2-letnią gwarancją. Jeśli gwarancja jest dłuższa informujemy o tym w opisie produktu.

Reklamowany towar odsyłacie Państwo na własny koszt, wraz z dołączonym potwierdzeniem dokonania zakupu (preferowany oryginał paragonu lub faktura, ale może to być także potwierdzenie przelewu z konta bankowego lub stosowne oświadczenie, email z potwierdzeniem dokonania zakupu lub oświadczenie o zgubieniu paragonu). W razie problemów bądź pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
Sklep eTraper
ul. Pod Filarami 4
65-068 Zielona Góra

Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć dokładny opis uszkodzenia, a jeśli to możliwe miejsce uszkodzenia delikatnie oznaczyć w celu jego szybkiego zlokalizowania (np. namiot).

 

Oprócz tradycyjnego nadania paczki do zwrotu uruchomiliśmy dla Państwa także platformę WYGODNE ZWROTY - ALLEKURIER. Procedura jest bardzo prosta, opisana poniżej w kilku krokach. Kliknij poniżej NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie.

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś w paczce.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

3

Wyślij paczkę w punkcie nadania

Skorzystaj z ponad 40 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.

4

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Dołożymy wszelkich starań by reklamacja była rozpatrzona pozytywnie i w możliwie krótkim terminie.