Koszyk

Obecnie zakupione produkty wysyłamy do Państwa na kilka sposobów:
-kurierem Poczty Polskiej usługą Pocztex Kurier 48
-kurierem DPD
-InPost Paczkomaty
Drogę przesyłki DPD śledzić można na stronie Zlokalizuj paczkę DPD
Drogę przesyłki Pocztex można śledzić na stronie emonitoring.poczta-polska.pl

Przesyłki w większości przypadków dochodzą na drugi dzień. Kurier-listonosz informuje Państwa SMSem o czasie dostawy przesyłki. W razie problemów z zastaniem Państwa w domu można umówić się na odbiór osobisty w wybranej placówce Poczty Polskiej.

Niektóre produkty marek Sevylor, Coleman, Campingaz, Dolomite bywają wysyłane bezpośrednio od dystrybutora danej marki. W takich przypadkach nie możemy zagwarantować wysyłki za pobraniem, a paragony lub faktury dostarczymy osobno drogą mailową z adresu kontakt@etraper.pl. Produkty te mogą być wysłane innym sposobem niż te dostępne na naszej stronie, a termin realizacji takiej przesyłki może się wydłużyć do 6-8 dni roboczych. O wysyłce od producenta poinformujemy Państwa stosownym emailem.

Koszty wysyłki to:
Kurier Pocztex - płatność przelewem: 17zł
Kurier Pocztex - płatność przy odbiorze: 22zł
Kurier DPD - płatność przelewem: 16zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze: 21zł
Paczkomat InPost - płatność przelewem: 15zł
Paczkomat InPost - za pobraniem: 20zł

Produkty o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt!

Wysyłka za granicę i dużych gabarytów, np. grilli gazowych odbywa się według cennika Poczty Polskiej. Różnicę pokrywa kupujący. Wysyłka dużych gabarytów nie może być zrealizowana za pomocą Paczkomatów z uwagi na ograniczenia wielkości skrzynek.

Wysyłka produktów marek Regatta, Dare 2b, Bergson, Campus następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Jednak w związku ze zwiększoną w czasie pandemii ilością przesyłek oraz zbliżającym się okresem przedświątecznym mogą wystąpić opóźnienia w wysyłkach. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka odbyła się jeszcze tego samego, bądź następnego dnia. Jesteśmy niewielką firmą i dbałość o obsługę klienta jest dla nas kluczowa. Dlatego dziękujemy za zaufanie i prosimy o wyrozumiałość w przypadku opóźnień.

Zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw od 1 stycznia 2020 roku przepisy dotyczące wystawiania faktur do paragonów uległy zmianie. W konsekwencji, przedsiębiorcy mogą wystawić fakturę do paragonu wyłącznie w sytuacji, gdy sprzedawca zamieści NIP nabywcy na paragonie. Prosimy więc pamiętać, aby podać nr NIP w uwagach do zamówienia jeśli zachodzi prawdopodobieństwo, że taką fakturę będą Państwo potrzebować, nawet jeśli pierwotnie jako dowód zakupu wybierają Państwo paragon. W innym przypadku nie będzie możliwości wystawienia faktury do istniejącego paragonu.

Płatności odbywają się przez system Blue Media, ale w wyjątkowych sytuacjach można dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek: 92 1140 2004 0000 3202 7879 2129 mBank S.A. Oddział Bankowości Detalicznej (adres siedziby: Trikom sp. jawna, ul. Traugutta 12, 67-100 Nowa Sól)

Przy płatnościach kartą realizujemy zamówienie zaraz po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą wróci on na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.

Poniżej lista przyjmowanych płatności błyskawicznych dzięki systemowi Blue Media