Informacje o wysyłkach i płatnościach
Obecnie zakupione produkty wysyłamy do Państwa na kilka sposobów:
-kurierem DPD (w szczególnych przypadkach Pocztex)
-InPost Paczkomaty
Drogę przesyłki DPD śledzić można na stronie Zlokalizuj paczkę DPD
Drogę przesyłki Pocztex można śledzić na stronie Śledzenie Pocztex
Drogę przesyłki InPost można śledzić na stronie Śledzenie InPost
Przesyłki w większości przypadków dochodzą na drugi dzień. Kurier-listonosz informuje Państwa SMSem o czasie dostawy przesyłki. W razie problemów z zastaniem Państwa w domu można umówić się na odbiór osobisty w wybranej placówce Poczty Polskiej.
Niektóre produkty marek Sevylor, Coleman, Campingaz, Chiruca, Nils lub Fjord Nansenbywają wysyłane bezpośrednio od dystrybutora danej marki. W takich przypadkach nie możemy zagwarantować wysyłki za pobraniem, a paragony lub faktury dostarczymy osobno drogą mailową z adresu kontakt@etraper.pl, etraper@gmail.com
Produkty te mogą być wysłane innym sposobem niż te dostępne na naszej stronie, a termin realizacji takiej przesyłki może się wydłużyć do 6-8 dni roboczych.
Koszty wysyłki to:
Kurier;- płatność przelewem: 20zł
Kurier - płatność przy odbiorze: 25zł
Paczkomat InPost - płatność przelewem: 15zł
Paczkomat InPost - płatność za pobraniem: 20zł
Produkty o wartości powyżej 500 zł wysyłamy na nasz koszt!
Wysyłka za granicę i dużych gabarytów, np. grilli gazowych odbywa się po wcześniejszym ustaleniu i według cennika Poczty Polskiej. Różnicę pokrywa kupujący.
Płatności odbywają się przez system Autopay, ale w wyjątkowych sytuacjach można dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek: 77 1090 1577 0000 0001 5889 1642 (adres siedziby: eTraper Magdalena Piotrowska-Kołtun, ul. Pod Filarami 4, 65-068 Zielona Góra)
Przy płatnościach kartą realizujemy zamówienie zaraz po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą wróci ona na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.
Zakupy z opcją odbioru osobistego:
- po dokonaniu zakupów z odbiorem osobistym w sklepie eTraper w Zielonej Górze towar zostanie zarezerwowany dla klienta
- klient zobowiązany jest do odbioru towaru w ciągu trzech dni roboczych
- po tym terminie wybrany (zarezerwowany) towar wróci do sprzedaży ogólnej
- w szczególnych przypadkach, na życzenie klienta możemy zarezerwować towar na dłuższy czas, jednak prosimy w tym celu skontaktować się telefonicznie (bądź mailowo) z obsługą sklepu
Poniżej lista przyjmowanych płatności błyskawicznych dzięki systemowi Autopay