Koszyk

WYSYŁKI I PŁATNOŚCI

Wysyłki zakupionych towarów prowadzone są w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Towar wysyłany jest przeważnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy za zakup (następny dzień roboczy).

Obecnie zakupione produkty wysyłamy do Państwa na kilka sposobów:
-kurierem Poczty Polskiej usługą Pocztex Kurier 48
-kurierem DPD
-InPost Paczkomaty

Drogę przesyłki DPD śledzić można na stronie Zlokalizuj paczkę DPD

Drogę przesyłki Pocztex można śledzić na stronie eMonitoring Poczty Polskiej

Przesyłkę nadaną InPostem śledzić można na stronie Śledzenie przesyłek InPost

Przesyłki w większości przypadków dochodzą na drugi dzień. Kurier-listonosz informuje Państwa SMSem o czasie dostawy przesyłki. W razie problemów z zastaniem Państwa w domu można umówić się na odbiór osobisty w wybranej placówce Poczty Polskiej.

Informujemy, że w przypadku zamówień z odbiorem osobistym (tzw. rezerwacja towaru) maja Państwo 5 dni na odbiór takiego towaru. Po upływie 5 dni towar trafia ponownie do sprzedaży.

Niektóre produkty marek Sevylor, Coleman, Campingaz, Dolomite, bywają wysyłane bezpośrednio od dystrybutora danej marki. W takich przypadkach nie możemy zagwarantować wysyłki za pobraniem, a paragony lub faktury dostarczymy osobno drogą mailową z adresu kontakt@etraper.pl. Produkty te mogą być wysłane innym sposobem niż te dostępne na naszej stronie, a termin realizacji takiej przesyłki może się wydłużyć do 6-8 dni roboczych.

Koszty wysyłki to:
Kurier Pocztex - płatność przelewem: 17zł
Kurier Pocztex - płatność przy odbiorze: 22zł
Kurier DPD - płatność przelewem: 16zł
Kurier DPD - płatność przy odbiorze: 21zł
Paczkomat InPost - płatność przelewem: 15zł
Paczkomat InPost - płatność przy odbiorze: 20zł

Produkty o wartości powyżej 200 zł wysyłamy na nasz koszt!

Wysyłka za granicę i dużych gabarytów, np. grilli gazowych odbywa się według cennika Poczty Polskiej. Różnicę pokrywa kupujący.

Płatności odbywają się przez system Blue Media, ale w wyjątkowych sytuacjach można dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek: 92 1140 2004 0000 3202 7879 2129 (adres siedziby: Trikom sp.jawna, ul. Traugutta 12, 67-100 Nowa Sól)

Przy płatnościach kartą realizujemy zamówienie zaraz po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą wróci on na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.

Poniżej lista przyjmowanych płatności błyskawicznych dzięki systemowi Blue Media