68 324 51 05 | kontakt@etraper.pl| Sklepy stacjonarne


Sklep firmowy Regatta

Reklamacje

Sprzedawane przez nas produkty objęte są co najmniej 2-letnią gwarancją. Jeśli gwarancja jest dłuższa informujemy o tym w opisie produktu.

Reklamowany towar odsyłacie Państwo na własny koszt, a wraz z nim dowód zakupu (paragon lub fakturę). Jeśli zagubicie Państwo paragon, a zapłata była dokonana przelewem może to być wydruk potwierdzenia płatności. W innych przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, być może na podstawie korespondencji uda nam się ustalić datę zakupu i wykonać kopię paragonu.

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
Sklep eTraper
ul. Pod Filarami 4
65-068 Zielona Góra

Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć dokładny opis uszkodzenia, a jeśli to możliwe miejsce uszkodzenia delikatnie oznaczyć w celu jego szybkiego zlokalizowania.

Dołożymy wszelkich starań by reklamacja była rozpatrzona pozytywnie i w możliwie krótkim terminie.